Śledź mnie na:

Stowarzyszenie broni, stowarzyszenie radzi, stowarzyszenie nigdy was nie zdradzi



By  Patryk Piechocki     27.7.17    Tagi:,, 

Napisałem wczoraj krótkiego posta na fejsie o dość zabawnej sytuacji, ale stwierdziłem dzisiaj, że trzeba to też umieścić na blogu. Dla potomności. Dodatkowo zaczniemy tak cykl szortów, którymi będę krótko opisywał różne tematy. Coś na styl Brodacza Miesięcznego, który umarł śmiercią naturalną. 

No więc, o co chodzi? Ano o to, że ktoś definitywnie pomylił epoki i stworzył piękny dokument pod nazwą "Kodeks Dobrego Piwa". Całość możecie sobie przeczytać pod tym linkiem, są to aż dwie strony A4. Sam dokument nie jest jakoś szczególnie zatrważający. "Pozwolili" w nim np. na wymrażanie i po części na warzenie kontraktowe.


Śmiech na sali wywołał za to post browaru Witnica, który widzicie powyżej. Ów browar neguje w nim warzenie kontraktowe i po części swoje własne wymysły (czyli Lubuskie Jasne pod wieloma innymi nazwami jak np. Pils Świebodziński, który nie ma nic wspólnego z moim rodzinnym miastem). No i piękna wzmianka o stabilnej jakości... ŻADEN browar w Polsce, kontraktowy, regionalny czy też koncernowy nie jest w stanie tego wymogu spełnić. A już na pewno nie Witnica. No chyba, że chodzi o stałą, ale też beznadziejną jakość pod postacią warzyw i masła w piwie.

Po części tego nie rozumiem. Wychodzi na to, że sam kodeks ma jeszcze ukryte gwiazdki schowane gdzieś w kodzie dokumentu PDF. Polecam też przeczytać co na ten temat myśli Kuba, o tutaj. Dziwię się Kormoranowi, że należy do tak "zacnego" grona... O dziwo nie ma też w nim grupy BRJ.

Patryk Piechocki

Podobał Ci się ten wpis? Podziel się nim ze znajomymi. Dzięki temu uświadomisz innym, że piwo nie kończy się na lagerach a i mi pomożesz w szerzeniu kraftowej kultury. Walczmy z koncernową niewiedzą, każdy z nas może być Rycerzem Ducha Kraftu! Pamiętaj też, że piwo kraftowe zmienia się i każda kolejna warka może inaczej smakować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Informacje prawne:

Treści na blogu przedstawiają autorską ocenę produktów i mają charakter informacyjny o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Blog jest dziełem całkowicie hobbystycznym i nie przynosi żadnych zysków. Treści na blogu tylko i wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Copyright:

Wszystkie zdjęcia (jak i treści) na blogu są mojego autorstwa i nie zgadzam się na ich rozpowszechnianie, publikowanie, jakiekolwiek używanie (w celach zarobkowych lub nie) bez mojej zgody. Dotyczy to wszystkich mediów a głównie internetu, czasopism itd.

Kontakt:

Patryk Piechocki
e-mail: realdome@gmail.com